Повернення та обмін товару
1. Повернення товару відбувається у рамках Закону України «Про захист прав споживача», оскільки наш інтернет-магазин kramar.ua працює на всій території країни.
2. Термін повернення/обміну складає 14 днів з моменту отримання замовлення. Якщо куплений Вами товар у нашому інтернет-магазині з певних причин не підійшов (характеристики, якість і т.д.), то протягом 14 днів є можливість повернути кошти, якщо немає відповідної альтернативи на заміну.
3. Повернення/обмін товару протягом встановленого законом терміну можливе за умови, коли будуть дотримані такі умови:
• товар без слідів використання та не був у використанні: не порушена цілісність упаковки, наявність бирки виробника;
• товар не відповідає Вашому замовленню;
• закінчився термін придатності;
• на упаковці немає обов'язкових відомостей (дати виготовлення, маркування, інформація про склад продукту, відомості про виробника, масу та обсяг продукту).
4. Після отримання Покупцем товару належної якості повернення/обмін не здійснюється.
5. Якщо товар неналежної якості, то Покупець зобов'язаний повідомити цю інформацію інтернет-магазину, повідомивши всю необхідну інформацію на замовлення, зробити фото неякісного товару.
6. Після підтвердження того, що Товар дійсно не відповідає встановленим нормам якості та замовлення інтернет-магазин власним коштом здійснює обмін цього товару, за наявності на аналогічний належної якості.
7. У разі повернення неякісного товару інтернет-магазин повертає кошти у розмірі вартості цього товару протягом 7 робочих днів після зворотної доставки поверненого товару.
2. Термін повернення/обміну складає 14 днів з моменту отримання замовлення. Якщо куплений Вами товар у нашому інтернет-магазині з певних причин не підійшов (характеристики, якість і т.д.), то протягом 14 днів є можливість повернути кошти, якщо немає відповідної альтернативи на заміну.
3. Повернення/обмін товару протягом встановленого законом терміну можливе за умови, коли будуть дотримані такі умови:
• товар без слідів використання та не був у використанні: не порушена цілісність упаковки, наявність бирки виробника;
• товар не відповідає Вашому замовленню;
• закінчився термін придатності;
• на упаковці немає обов'язкових відомостей (дати виготовлення, маркування, інформація про склад продукту, відомості про виробника, масу та обсяг продукту).
4. Після отримання Покупцем товару належної якості повернення/обмін не здійснюється.
5. Якщо товар неналежної якості, то Покупець зобов'язаний повідомити цю інформацію інтернет-магазину, повідомивши всю необхідну інформацію на замовлення, зробити фото неякісного товару.
6. Після підтвердження того, що Товар дійсно не відповідає встановленим нормам якості та замовлення інтернет-магазин власним коштом здійснює обмін цього товару, за наявності на аналогічний належної якості.
7. У разі повернення неякісного товару інтернет-магазин повертає кошти у розмірі вартості цього товару протягом 7 робочих днів після зворотної доставки поверненого товару.